Reclame (1)

Nee, vandaag geen verhaal over het mooie weer en wat we allemaal al gedaan hebben zaterdag, maar een plaatje wat je langs de kant van de weg tegen kunt komen. Ik persoonlijk vind dit geen vooruitgang. Zeker niet het advies wat er dan bijstaat: Dress less to impress. Ik ben overigens ook benieuw of photobucket het met mij eens is. Vorige erotische tekeningen werden reeds van het stempel ongewenst voorzien en die dames waren beter gekleed. Mocht dat zo zijn is het voor mij ook langzaam tijd om van deze plaatjesprovider af te stappen en de plaatjes zelf te gaan hosten. maar nu uw mening, is dit een verbetering langs de weg of moet het weg…


reclame(1)

19 Comments

  1. Persoonlijk stoort t me niet, maar langs de kant vd weg hoeft dit niet, kan alleen maar de aandacht afleiden. Aan de alsmaar langer wordende reclameblokken op tv erger ik me dan weer wel vandaar ook dat ik meer en meer programmas opneem en later bekijk zodat ik de reclame kan doorspoelen. Dat Photobucket zo preuts was da wist ik niet !
    Grtz,

  2. Photobucket zou waarschijnlijk nog moeilijk doen om de plaatjes van mijn ‘prikkelende vrijage’ van vandaag … Daarom host ik alle foto’s op eigen domein.

    Met een dergelijke reclame-uiting als op jouw foto heb ik in principe geen problemen. Voor mij gaat het vooral om de plek waar zo’n bord geplaatst wordt. In de stedelijke omgeving heb ik daar minder problemen mee dan op het platteland. ik kan me enorm ergeren aan dit soort grote borden in een weiland.
    .-= Jan K.es laatste blog ..Prikkelende vrijage =-.

  3. Stoort mij niet echt, nee…
    En wat plaatjes hosten betreft: omdat ik van een kennis gratis server-ruimte ter beschikking heb, wil ik dat niet uitbuiten door ook nog eens de plaatjes voor mijn blog daar neer te zetten.
    Een tijdlang heb ik Flickr gebruikt, maar nu ben ik langzaamaan naar SmugMug aan het overstappen (betalend, dat wel, maar ik vind de presentatie van de foto’s er mooier dan op Flickr, en de formaten waar je naar kan linken zijn flexibeler dan Flickr.)

    (Mocht het iemand interesseren: met de code qN7yVsRFluHNM krijg je een korting van $ 5.00 op de kostprijs voor het eerste jaar.)
    .-= AnneTannees laatste blog ..Een Leeuw in mijn Tuin! | A Lion in my Garden! =-.

  4. Het maakt mij niks uit. Ik stoor mij er niet aan. Maar nu ik er zo over nadenk: haal maar weg voordat er ongelukken gebeuren;). Dat valt mij wel tegen van photobucket, had ik niet gedacht. Plaatjes zelf hosten is een goed idee!
    .-= Liesbethes laatste blog ..Laat maar zitten =-.

  5. Ik dacht dat de regel is dat er langs de weg niets mag staan dat de automobilist teveel afleidt? 😉 Zeker afgeschaft. Zo mogen ze van mij ook alle reclameblokken tijdens films helemaal afschaffen, zo storend. Groetjes, Catherine.
    .-= Catherinees laatste blog ..Eurobreien =-.

  6. Tja… zolang ze nog iets aan heeft zal het nog wel goed gaan op de weg maar bijzonder vind ik deze reclame niet… En die absurd lange reclameblokken, vreselijk! Voor mij ook reden geweest om kanalen aan te schaffen zonder reclame, heerlijk!
    Ze gaan nu wel het volume van de reclameblokken aanpakken heb ik gehoord. Het volume staat namelijk tijdens deze lange pauzes altijd veel harder dan het programma of de film. Maar alsnog, weg ermee!
    .-= Grases laatste blog ..Homo neanderthalensis =-.

  7. Op de meeste plaatsen langs de weg, bijvoorbeeld in bushokjes stoort het me niet. Oude reclame-uitingen zoals die geemailleerde borden die vroeger op gevels zaten, gaan tegenwoordig voor veel geld van de hand. Als de reclame antiek is dan wordt het ineens kunst. Wellicht dat de de dame op je foto nog eens ooit bij een antiquair in de etalage hangt. Zeker als de betreffende fotograag fotograaf ooit beroemd wordt. Er zijn behoudens de fabrikant die meer van zijn product wil verkopen, hele scharen van mensen die met het maken van reclame hun boterham verdienen, dat moet je ook niet vergeten. Zo heb ik juist geen nee-sticker op mijn brievenbus zitten, alleen al voor de scholieren die de boel verspreiden en zo een eerlijk zakcentje bijverdienen, laat die kinderen maar.

    Maar wat ook weer het geval is, ik kijk graag films. De commerciele omroepen onderbreken deze steeds vaker en steeds langer met reclameblokken. Als Hart van Nederland er dan ook nog tussen in zit, en een laatste (lang) reclameblok voor de laatste 5 minuten film zet dan red ik het nooit tot het einde. Daarom heb ik een abonnement op Filmnet genomen. dat laatste had ik niet gedaan, als ze wat subtieler met hun reclameblokken waren omgegaan.

    Reclame heet bij de commerciele omroepen tegenwoordig “de commercials” of ze gaan er even uit voor de “break”. Wat was er mis met het woord “reclame” en pauze? Niet “snel” genoeg?

    .-= Frank (van IkFotograag.nl)es laatste blog ..Picasa nog beter! =-.

Geef een reactie

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.