Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over uw apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als u geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.
De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om u te identificeren.
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Heb net zelf een project afgerond, een Matra Bagheera uit 1979. Klein jaar mee bezig geweest en nu zo goed als nieuw. Volgende week de APK en dan kan het grote plezier beginnen.
Het was wel twee keer roestig deze week.
blijft toch mijn favoriet, hoe ie er ook uit ziet……….
Zowel Albert als ik hebben een Kever altijd leuk gevonden. Toch was onze eerste auto een Mini in British racing green in 1973. Jouw log sluit mooi bij die van ons aan. Allebei hebben we het op onze eigen manier over VW. Ben trouwens benieuwd wat je nu als “roestigs’ gaat plaatsen op zondag.
Happy Sunday Sjoerd
Groeten
Mara
Ik ken hem. Ik kwam er jaren ’s ochtends vroeg en ’s avonds na vijven langs. Ik ben er echter nooit gestopt omdat wij er al een thuis hadden staan.
Ha Sjoers,
Een mooi geluid heeft de oude kever met zijn lucht gekoelde motor, deze kan wel een raar kwastje verf gebruiken. oma
Daar kan uiterlijk best iets moois van gemaakt worden maar hoe zit het met de katalysator en de uitstootwaarden?
eigenlijk ziet hij er geroest ook heel mooi uit.
Het blijven ook lawaai makers die roestige bakken
die roest kan weggewerkt worden.
zonde om dat wagentje weg te laten roesten.
’t Is meer roestig dan roestiek vandaag …
Ik heb oprecht bewondering voor het vakmanschap waarmee van dergelijk wrakken weer prachtige glimmende karretjes worden gemaakt.
Als die onder de motorkap nog goed is kunnen ze er misschien nog wel wat van maken!
Toch zonde dat het zover gekomen is.
heel leuk! mijn dochter heeft nog een vriend gehad en die was een kever-fanaat. hij had er een stuk of 6 geloof ik. een paar als donorwagen (prachtig woord, dat moet ik onthouden!) dan 2 die volledig gerestaureerd waren, echt als nieuw, en dan ene, en die vond ik echt de max, waarvan hij een cabriolet gemaakt had! die was echt prachtig om zien!
beetje zandstralen en een kwastje verf, en hij is weer als nieuw!
Wow die is wel erg roestig
Eigenlijk zijn die kevers zo spartaans als wat, maar het heeft wel iets moet ik zeggen.
Toch zou hij mooi bij je balkon passen 😉
jammer van die roest, dat makt de waarde erg veel minder…
Daar maken ze vast een mooi apparaat van. Maar eerst een roestige dag
Love as always
Di Mario
Wie weet wat voor mooi karretje ze daar weer van gaan maken.
En rijdt hij over een poosje weer “als nieuw” rond.
Fijne zaterdag.