I’m pissed off

Toen ik gistermorgen opstond was mijn site off-line, zelfs suspended. van de provider vond ik de volgende mededeling:

The following resource limits were exceeded on domain ‘bvision.nl’, owned by user account ‘Sjoerd Laanstra (2301-7126)’:
Schijfruimte: 1 032.94 MB gebruikt / 1 024.00 MB beperking

Oftewel een overschrijding van meer dan 12 MB. Ik moet zeggen dat ik hierover behoorlijk kwaad was en een paar behoorlijke pissige mails richting mijn provider, Stone-IS of 1-eurohost mag je ook zeggen, heb gestuurd. Jarenlang heb je een site, voldoet keurig alle rekeningen, ik heb er zelfs meerdere sites lopen, en dan wordt je op zoiets getrakteerd. Als ze dit niet op de een of andere manier compenseren ben ik daar heel snel weg. Dan krijgen ze de rest van het jaar cadeau en stap ik over op een andere hosting provider. Het spijt me, maar zoiets vind ik niet toelaatbaar en overschrijdt voor mij de fatsoensnormen. Ik kreeg niet eens de gelegenheid om zaken tijdelijk te verwijderen, nee hoor helemaal niets, nakkes, nada…

Het weer online zetten van de site doet daar niets aan af.

bVision Photography

bVision.nl een Parkstad Limburg blog

22 Comments

  1. Zo zonder waarschuwing is natuurlijk geen stijl. Alleen, gezien jouw reactie bij mij, …tenzij de site eruit ligt……Echt Sjoerd, ik heb zondagmorgen in een deuk gelegen. Geweldig.
    Maar gelukkig is alles nu weer opgelost.

  2. Gewoon onbeschoft hoe ze je in de kou hebben laten staan. Albert had me het al verteld dat je de lucht uit was. Ik moest even denken aan augustus 2011 toe web-log punt nl van Sanoma er zo’n grote puinhoop van maakte. We zijn blij overgestapt te zijn naar Blogger. Vanwege m’n werk even geen tijd voor reacties. De gevelstenen in jouw Gebrook nog gezien op onze site?
    Grtz Mara

  3. Zal idd iets geautomatiseerds zijn, maar dan valt er ook automatisch een mailtje te sturen met voormelding bij 90%.

    Ook wel leuk dat de gratis wordpress.com 3x zoveel ruimte biedt. Ik zit daar nog maar aan 2% gevuld (1000 berichten + 600 foto’s).

  4. Oh daar hou ik niet van als er zo met klanten omgegaan wordt. Waar is de tijd van de klant is de koning gebleven? Tijdig informeren zou op zijn minst normaal moeten zijn. Echt op zijn aller aller allerminst.

  5. oma

    Ha Sjoerd,

    Dat mag je wel stellen, zeer klantonvriendelijk.
    Hopelijk kwamen ze met een acceptabel excuus.
    Normaal hoort men je toch eerst te informeren.
    Bij one.com krijg je gewoon een berichtje en de tijd, je gecontroleerd toch niet dagelijks je verkeer. oma

    Ot. Je verzoekje staat genoteerd voor de volgende show.
    kan de hiite even van je weblog afblazen
    De shows staan allemaal op: http://www.wir-3.com/

Laat een reactie achter bij oma Reactie annuleren

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.