Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over uw apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als u geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.
De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om u te identificeren.
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
n67empc14bddxk2c
Hihihi Ouwe snoeperd.
Ik heb het even opmoeten zoeken of een hybride-aandrijving zoveel beter is of niet. Hybride schijnt alleen gunstig te zijn ten opzichte van benzine bij lage snelheden en veel starts en stops. Het scheelt 20% op CO2 ten opzichte van benzine. Voor een bus zou het wel eens zo kunnen zijn dat een bus op diesel of aardgas veel minder CO2 per kilometer uitstoot. Maar misschien is dit een hybride-motor op diesel gebruikt. Ik dacht niet dat die er voor personenauto’s bestaan.
Dat geluidloze (wat ook de trollybussen in Arnhem hebben) is erg lastig voor blinden die op hun gehoor moeten afgaan. Zelf hoor ik auto’s en bussen als ze sneller gaan dan 30. Dan hoor ik het geruis van de banden. Bij stil asfalt moetden ze al 50 gaan wil ik ze herkenbaar kunnen horen en ook dat is dus link voor mensen die niets zien.
Als je veel snoept word je net zo groen!
Wel appart, zo`n bus, ik heb altijd het gevoel dat ze geel horen te zijn.
De bus valt wel op, niet mijn smaak. Het helpt weer een handje he:-)
Niemand die mijn landhuis aan deed. Toch wel jammer, want ik had nog wel een prachtig val gezet.
Dat is de eerste keer dat ik er zo een zie. En die gaan hier rondrijden. Als ik me! niet had, wist ik weer van niets.
heel groen, daar kan je niet om heen…………..
snoepen jullie zoveel !!!
Enne … is dit nu zo’n bus, die straks uit oogpunt van verkeersveiligheid aan de buitenkant wordt voorzien van luidsprekers, die ‘busgeluiden’ maken, zodat fietsers de bus weer kunnen horen aankomen? 😉
Apart kleurtje
Groetjes Gina
Tijd dan voor een groene site? (niet letterlijk) Een monitor die een lichte pagina moet weergeven verbruikt meer stroom dan met het weergeven van een donkere.
Goed idee om die openbare aanbestedingen te koppelen aan “groen”. Alle openbaar vervoer, of het nu het stads- en streekvervoer betreffen of het WVG taxivervoer, ziekenfondstaxi,s, de schoolbusjes voor het gehandicapte kind en meer.
Je zit er al net zo spaarzaam bij als ik doe..Die bus is niet lelijk iig
Een rups is er niets bij, net zo stil, maar iets sneller 🙂
Hopjes gaan ook niet zo snel.
Overduidelijk groen. Lijken wel Kermits! Absoluut heeft de overheid de taak om het goede voorbeeld te geven maar ja tot nu toe weinig goede voorbeelden… Snel weer laten vullen dus die pot!!
ja dat zouden meer busmaatschappijen moeten doen, groene bussen. wat zou dat ook aan geluid schelen bij het optrekken
Dat is wel groen ja, wie weet volgt de overheid wel ooit. Kalm aan, ze zijn niet zo snel met sommige (veel) dingen.
Jullie wel met de snoeppot, haha
Succes vandaag.