Service – door Frank (van IkFotograag.nl)
Service – door Frank (van IkFotograag.nl)

Service – door Frank (van IkFotograag.nl)

Gisterenavond (maandagavond) weigerde mijn WLAN-router ineens dienst. Hij had al een paar dagen af en toe gestotterd, en na een reset door mij (uit/aan zetten) weigerde hij dus helemaal. Het powerlampje bleef knipperen en volgens de gebruiksaanwijzing betekent dat, dat er iets niet goed is. Resetten naar fabrieksinstelling mocht ook niet baten, dus maar terug naar de leverancier ermee. Nou had ik de router pas sinds januari, dus had ik nog nog garantie. Maar de leverancier wilde hem in eerste instantie niet innemen, ik moest hem zelf aanmelden bij Linksys/Cisco, want die geven immers on-site garantie. Het enige wat ik moest doen was het even op hun website aanmelden. Dus zei ik tegen de winkeljuffrouw: “maar ik kan niet op internet want daar heb ik de router voor nodig, kan dat ook telefonisch”. Dat kon niet. Alleen viae internet kan je storingen aanmelden. Een kip en ei verhaal dus. Uiteindelijk is ze voor me gaan bellen, en het resultaat was dat ik de router mocht omruilen bij hen. Ik heb dus weer een splinternieuwe router, maar wel voor zo lang het duurt! Het is inmiddels mijn vijfde router al. De eerste heeft het anderhalf jaar goed gedaan voordat hij de geest gaf. de opvolgers doen het op een of andere manier steeds korter bij mij. Gelukkig heb ik nummer vijf dus niet hoeven te betalen. De nieuwe router heb ik meteen aangesloten, alles liep meteen weer. Ik ben dus weer een tevreden mens. Ik heb er wel even voor moeten praten, maar heb uiteindelijk wel een goede service gekregen.e Internettoegang is na drinkwater toch zo langzaam aan een eerste levensbehoefte geworden. Hoe is het toch mogelijk!



8 Comments

Laat een reactie achter bij JohnReactie annuleren

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Meer informatie over hoe uw reactiegegevens worden verwerkt.