Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over uw apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als u geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.
De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om u te identificeren.
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Ben heel benieuwd hoeveel tijd het gaat schelen want het is/was altijd een ramp Maastricht door te moeten.
Ja, het kost een paar centen en men raast weer voort. En dan op naar het volgende project.
een nog groter project dan de a73. Ik ga de film straks maar eens even bekijken.
Love As Always
Di Mario
Daar zijn wij Nederlanders toch wel heel goed in he 🙂
Nederlandse wegenbouwers kunnen er wat van, zo komen we maar mooi waar we willen.
Amersfoort is een vergelijkbaar project. Hans
http://www.thetimewriters.com/2012/07/14/acht-jar-durende-timelapse-hogekwartier-amersfoort-gestart/
Wat een monsterklus. Hopelijk blijft het hele project que kosten en qua tijd binnen de perken.
Ik heb momenteel niet veel energie de hele film te kijken, maar ga dat zeker eens doen. Zou volgens mij ook heel goed een Discovery Channel Docu kunnen worden
Uniek project is het, ben benieuwd naar het resultaat.
Wat zullen ze in Maastricht blij zijn zonder al dat vreselijke verkeer! Het is toch al jaren een bizarre situatie, die snelweg. Dit is een prachtig stukje wegenbouw. Ik vind het toh zo knap wat ze in ons land allemaal kunnen maken. Het één nog mooier dan het andere! Topwerk.
Dat is weer eens een mooi stukje Hollandse wegenbouw!
Indruiwekkend. Daar is ons voetgangerstunneltje in de Nieuwe Weg niets bij 🙂
Dag Sjoerd,
ik zal de film eens kijken als ik een half uurtje over heb,
In de tussen tijd wordt het daar wel heel bijzonder… gelukkig!
Niet meer dóór de stad, maar er onder.
Een prachtprojekt!
Ik stuur het door naar Henry, die is er zeer in geïnteresseerd…
Groet van Marlou
Hmmm deze film zou mij gezien mijn opleiding en grotendeelse carrière redelijk interesseren. Waar valt deze film te vinden?
Gewoon op het plaatje klikken…
Heel bijzonder, Peter doet veel tunnels momenteel Sluiskil, verlenging westerscheldetunnel.
mooi werk.
Goede morgen Sjoerd, dat zal een heel bijzonder werk zijn.
Alleen de foto al is bijzonder om te zien.
Ik wens je een fijne donderdag toe.
Knap werk hoor…!!
Wegenbouw is een echte kunst.
Fijne dag vandaag.