Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over uw apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als u geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.
De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om u te identificeren.
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beste Allemaal, wat leuk dat ik zo`n berichtje op internet tegenkom.
Ik probeer altijd naar mijn klanten te kijken en het is leuk om te lezen dat het in de smaak valt. vriendelijke groet, Marian van Mijn Gekkegeit…ik zie dat ik mijn naam wel netter moet schrijven……
Ik heb hem in de tekst aangepast, sorry
Kijk dat is nu nog eens klantvriendelijk.
ja, leuk zeg. Het is en blijft mensenwerk, en dat kan best leuk zijn.
Ja, die Maria heeft goed begrepen hoe klantvriendelijkheid eruit ziet!
Wel leuk zo’n tekst erbij.
Mooi, zo’n persoonlijke touch!
Ik krijg van een bedrijfje waar ik weleens wat hobbyspul bestel ook altijd zo’n soort kaartje. Het wekt vertrouwen en je zal er eerder weer eens wat bestellen. Ik hou van dit soort attentheid.
Dat is een prettige manier van online winkelen, zo voel je je als klant gewaardeerd.
Kan menig supermarkt wat van op steken en dat is geen gekke-geit. Hans
Een vaste klant of een bekende dan is het altijd leuk als het een persoonlijk tintje krijgt.
gelukkig zijn er ook nog bedrijven die wat aandacht aan je besteden
Daar ga je dan daarna weer graag terug om zaken te doen.
Leuke site!
Dag Sjoerd,
wat leuk!
Ik ga eens rondneuzen bij gekkegijt…
Lijkt me een prima site (sijt, hahaha)
Groetjes van Marlou
.
Zo kom je ook nog eens terug als klant.
ik ben op hun site gaan kijken, en het is nog een leuke ook…
die persoonlijke aandacht vindt ik ook heel goed
Eén @->- voor jou
Dat is leuk, even die persoonlijke aandacht…!
Zo zie je bedrijven niet vaak meer… Komt echt geweldig goed over.
Love As Always
Di mario
Goede morgen Sjoerd. Leuk zo’n persoonlijke noot erbij.