There is no reason and no way that a human mind can keep up with an artificial intelligence
Je kunt met Ai natuurlijk ook verhalen illustreren, of gebeurtenissen weergeven. En dat kan vaak gewoon in een normale schrijfstijl. Het is maar welk model je gebruikt voor het maken van de afbeelding. Of het in dit geval verstandig is om te blussen met water is de vraag. Voor deze afbeelding heb ik de prompt in het Nederlands geschreven om te voorkomen dat er Amerikaanse of Engelse teksten/situaties verschijnen. Overigens kan dat wel, maar dan wordt de prompt heel erg uitgebreid.

![]()
Foto: AI-Art ©bVision.nl
programma: Nightcafé studio
Model: Nano Banana 2
Lora: nvt
Titel: Fire
Template: none
Prompt: een brand in een trafohuisje aan de kant van de weg wordt door de brandweer geblust.
bVision.nl een Parkstad Limburg blog

Het resultaat mag er zijn, spectaculair.
Ai zit ook in WP kwam ik achter, wel handig om bewerkte afbeeldingen te maken. Hans
Ik kijk er eigenlijk helemaal niet gek van op dat dit kan, Ik denk dat het soms veel ingewikkelde is om een afbeelding naar je zin te maken.
ik ben nog steeds vol ongeloof als ik zoiets zie!
Ongelooflijk knap gemaakt, Sjoerd.
Ik zou het bijna ook willen leren, maar ja… ik moet zoveel…
:-))
Ik vrees dat hier spuiten met water hachelijk kan zijn.
Mooi resultaat.
Dat kon er nog wel bij in tijden van netcongestie.
Er is zoveel mogelijk. En er zijn steeds meer modellen. Erg leuk.
Bovengrondse kabels naar het huisje zie ik nooit op jouw blogs…
Een transformator in de fik, Sjoerd toch. Maar het is wel een mooi fik.
Indrukwekkende fik, zeg.
Zo, dat kan nog flink btanden zo’n huisje. Gelukkig was het die hiernaast niet. Mooi gedaan!
mogge Sjoerd
dat fikt prima , en zo kan je fikkie stoken zonder schade aan te richten
geniet de dag
Zo had ik het nog niet bekeken…
daar gaat je transfohuisje, het was er vast eentje die je niet wilde bewaren 😉
Mooie foto, ze maken idd mooie dingen
Een @->- voor je