Ai Phone
Ai Phone

Ai Phone

Volgens mij zoek je je hele leven naar het doel van het leven, om waarschijnlijk het licht te zien als je sterft (bvision.nl)

Een collega van mij was afgelopen week in een winkel van Vodafone. Plotseling ontstond er een heuse rel. Een vrouw kocht voor haar dochter een mobile telefoon. Een mooie iPhone. Betaalde netjes de rekening en kreeg de ingepakte iPhone. Bij het openmaken van de doos, schrik alom en een beteuterde dochter. Er liep een scheur dwars door het glas. Een nieuwe dus…
En daar begon het probleem, de verkoper beweerde bij hoog en laag dat ze geen nieuwe kreeg maar dat het apparaat opgestuurd moest worden naar Apple, en dat deze zouden kijken of ze een nieuwe zou krijgen. Dat was de procedure en daar kon hij ook niets aan doen, en het kon wel even duren. De vrouw flipte compleet uit en ging volledig over de rooie.Er hoefde nog net geen politie aan te pas te komen omdat de koop werd ontbonden. U begrijpt dat deze vrouw nooit meer een iPhone koopt en zeker niet bij Vodafone.
Het wordt tijd dat ze Apple eens goed bij de bient pakken met hun zogenaamde arrogantie t.a.v. het Europese recht en de garantie(periode). Goed uitkleden die handel, met zo’n garantie zou niemand meer een iPhone moeten kopen. Trouwens, ik ben heel blij met mijn windows 7 foon.

bVision Photography

19 reacties

  1. Mensen niet zo mopperen op Apple! Vodafone had gewoon eerst de telefoon aan de klant moeten laten zien. Uit de doos halen. Correct en dan pas betalen. Vodafone is in dit geval de boosdoener en NIET Apple.
    Er wordt vaak op Apple afgegeven omdat de prijs te duur wordt gevonden. Dan ben je er altijd zelf bij om een ander merk te nemen. Wij, Mara en ik zijn Apple Mac users!
    Fijn weekend amigo
    Saludos de Albert

  2. Ik vraag me toch ook steeds af of ik nog zonder IPhone of IPad kan. Ik voel me soms hopeloos ouderwets met mijn Blackberry en laptop. Maar laten we ons niet gek maken met zijn allen? Als het toch goed is, is het toch goed? Dit verhaal zorgt ervoor dat ik maar gewoon tevreden ben met wat ik heb.

  3. Alle Nederlandse consumentenrecht wetgeving wordt door Apple met voeten getreden, platweg gezegd daar hebben ze “schijt” aan, en dat weten we met zijn allen nu toch wel onderhand. En toch zijn die dingen populair, snap je dat nou? Overigens heb je als consument geen fluit te maken met Apple, maar met de de winkelier. Dus Vodafone is hier m.i. de echte boosdoener. Daarom zouden ze er bij Vodafone ook nog eens de wet op na mogen lezen. En om in je winkel waar andere klanten bij zijn de boel zo te laten ontsporen … Commercieel gezien niet echt een succes en klantvriendelijk ook niet bepaald. Kennelijk hebben ze bij Vodafone klanten genoeg en kunnen ze er wel een paar missen, ze vergeten dat ze er plat gezegd wel, dat de klant degene is die je aan de “vreet” houdt!

Reageren mag, maar hou het netjes...

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Meer informatie over hoe uw reactiegegevens worden verwerkt.