Mijn vrouw was op zoek naar een paar tijdschriftenhouders om jaargangen van (kook)tijdschriften van mij in op te bergen. Na veel zoekwerk kwam ze uit op de site van mijn gekkegeit, speelgoed en hebbedingen voor gekke geitjes en hun ouders, alwaar wat houten cassettes werden besteld. Niets bijzonders, niet duur, maar wel groot als je er een stuk of vijf van besteld. Als toegift zat er een rol pakpapier bij voor de komende feestdagen en een kaartje waarop de onderstaande tekst stond. Dat vind ik dan heel bijzonder, dankjewel Marian. Dat heet zorg besteden aan je klanten en weten wie je klanten zijn.

click to see the pictures big

bVision & Photography

19 Comments

  1. Beste Allemaal, wat leuk dat ik zo`n berichtje op internet tegenkom.
    Ik probeer altijd naar mijn klanten te kijken en het is leuk om te lezen dat het in de smaak valt. vriendelijke groet, Marian van Mijn Gekkegeit…ik zie dat ik mijn naam wel netter moet schrijven……

    Marian
  2. Ik krijg van een bedrijfje waar ik weleens wat hobbyspul bestel ook altijd zo’n soort kaartje. Het wekt vertrouwen en je zal er eerder weer eens wat bestellen. Ik hou van dit soort attentheid.

  3. Dat is een prettige manier van online winkelen, zo voel je je als klant gewaardeerd.
    Kan menig supermarkt wat van op steken en dat is geen gekke-geit. Hans

    logbankje

Reageren mag, stay safe!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.