Long ago in 2016
Long ago in 2016

Long ago in 2016

10 jaar geleden was het dat ik hier voor het laatste was, in Gangelt, net over de grens in Duitsland. Daar ligt het Wildpark Gangelt, een 50 ha groot bos met een verzameling van wilde dieren die voornamelijk in de bossen leven. zoals de beesten op de foto, volgens mij zijn het witte damherten, maar ik kan me vergissen. De valkerij is een van de bekendste attracties, en uiteraard de bruine beren. Tijd om nog eens te gaan kijken…

bVision & Photography

bVision.nl een Parkstad Limburg blog

16 reacties

  1. Goede morgen Sjoerd, dat dierenpark ken ik niet, nu is dat ook niet zo gek want ik ga in mijn eentje ook niet zo snel ergens heen , dat vind ik zo alleen ook niet leuk. Een fijne dag gewenst vandaag, de zon schijnt dus geniet ervan.

  2. Gangelt, daar ben ik ooit in mijn jeugd geweest met de chiro
    Dat dierenpark herken ik niet, maar ik zou ook terug gaan
    zo wil ik nog eens naar pairi daiza, dat vindt ik persoonlijk het mooiste dierenpark van belgie
    Een @->- voor je.

Reacties zijn gesloten.