10 years ago
10 years ago

10 years ago

Was ik nog niet gepensioneerd,
Was ik bij Leidse Glibber,
In Leiden,
In de Hortus.
En daar maakte ik de onderstaande foto, ik vind hem zo mooi, maar heb geen idee wat het is. Dimario zou zeggen paars fluitenkruid in miezerige regen. maar ik heb geen idee en was te moe om het op te zoeken.

bVision & Photography

bVision.nl een Parkstad Limburg blog

17 reacties

  1. emilevanaelst071

    Was dat dat jaar dat je zoveel regen had tijdens jullie verblijf in Leiden. Volgens was de keer dat we een biertje pakten bij het Praethuys veel langer geleden

Reacties zijn gesloten.