Roestieke zondag 213
Roestieke zondag 213

Roestieke zondag 213

bVision & Photography
Ik wens u allen een Roestieke zondag vandaag. Zondag is de perfecte dag om te vertragen, te genieten van de kleine dingen die er zijn en jezelf op te laden voor een nieuwe week. Ik hoop op een week met wat meer zon.
Groetjes, Sjoerd

Kasteel ruïne Born mei 2021

bVision & Photography

bVision.nl een Parkstad Limburg blog

11 reacties

  1. ZON-nebloem

    Ze zeggen dat het pas vanaf donderdag weer beter wordt….
    Je hebt een mooie foto gepost, daar wordt ik wel rustig van
    Een @->- voor je.

Reacties zijn gesloten.