Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over uw apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als u geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.
De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om u te identificeren.
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Een kasteel waar je vanzelf een ‘doorluchtige’ persoon wordt!
Een fotogenieke ruïne, mooi.
Het kasteel is duidelijk ook in diepe roest.
Graag wat zon en minder wind, dat zou fijn zijn.
Ik zou het niet als kasteel herkend hebben.
Maak er een mooie zondag van.
Hier toont de zon zich, maar lang zal het wel niet duren.
Fijne zondag.
Hier regent het, maar ik heb plannen die binnen plaats vinden. Fijne dag.
hier alles weer grijs vanmorgen, net als van die bouwval word ik er niet vrolijk van .
Nog even meiregens maar we gaan de goede kant op.
Ze zeggen dat het pas vanaf donderdag weer beter wordt….
Je hebt een mooie foto gepost, daar wordt ik wel rustig van
Een @->- voor je.
mogge Sjoerd
dat optrekje is aardig in verval , en heeft toch wat charme
geniet de dag