Ray Tse fantaseerde als tiener over het krijgen van een rijbewijs en het bezit van een luxe Mercedes Benz. Ray overleed in 1981, 15 jaar oud. Zijn verlangen werd postuum vervuld door zijn broer, David. Deze plaatste een 36-tons zware granieten gedenksteen van een Mercedes Benz 240D Diesel uit 1982 op het graf. De granieten auto kostte 250.000 dollar, en deze staat geparkeerd op een lage sokkel achter het familie mausoleum in Linden, NJ. Als nummer plaat is hier te lezen: “RAY TSE.” Het snijwerk is heel gedetailleerd en de drie steenhouwers zijn anderhalf jaar bezig geweest (bron: http://www.oddee.com copyright foto: bridgepix’s photostream).
Jeetje dat ik echt wel indrukwekkend ! Zal een bom geld gekost hebben, maar blijft niettemin een mooie geste ! Al bij al een droevig verhaal, 15 jaar…
Een heel persoonlijk en uniek graf. Zoiets zal je niet vlug 2x vinden.
Op mijn graf moet dan een zendmast komen van 35 meter hoog.
Dat is bijzonder zeg! Ik zag eens iets soortgelijks in Praag, bij een ambasade. Maar dat was een trabant, geloof ik.
Dat is vakwerk en heel mooi gedaan. Doet me denken aan dat nummer van Janis
’t Is een prachtig gebaar, maar ik vind een kwart miljoen toch wel erg veel voor zo’n gebaar.
Die broer zal wel goed in zijn slappe was hebben gezeten. Ik vind het wel een mooi gebaar.
vindt het heel apart, maar wel heel mooi gedaan zo……..
ik loop vaker op begraafplaatsen je wil niet weten wat je daar tegen komt,
en ik vindt er mijn rust.
Een mens z’n grootste wens is een Mercedes Benz.
Wauw 😮
Dat is wel een mooie manier om iemand te eren. Als je er het geld voor hebt. 🙂
Hahahaha, Die LG met zijn opmerking.
Ik vind het wel lief van broertje, maar bij mij hoeven ze dat niet te doen.
Love As always
Di Mario
Erg lief van zijn broer natuurlijk. Hoewel dood = dood, vind ik het wel een mooi steentje.
Tja, je moet maar ergens van dromen…
fijn weekend.
Nou dat valt nog mee stel dat hij gek was geweest van hijskranen.
oeten is een beetje erg kort voor moeten.
Een luxe mercedes en dan een 240D, oef, dat zou toch echt een 280SE of zo oeten zijn. Of liever een SL. Maar een D, dat was echt meer een tractor hoor!