Rondje Heerlerbaan
Rondje Heerlerbaan

Rondje Heerlerbaan

bVision & Photography

En dan moet je ook nog je kleindochter op school gaan halen op de Heerlerbaan, ook een wijk van Heerlen. Geen straf hoor, we kunnen als we samen zijn het best gezellig hebben. Ik was wat vroeg en liep een rondje door de wijk. Daar kwam ik bij een huis deze boom tegen, met heel markant groen, ik hoop dat dat op de foto te zien is. Boven de zonzijde, onder de schaduwzijde. Vandaag mag ik haar weer halen en gaan we samen naar de zangles.

bVision & Photography

bVision.nl een Parkstad Limburg blog

13 reacties

  1. Een mooie struik en een magnolia staat er achter, denk ik.
    Zangles, jij de bariton? Hans

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

  2. groen is er daar genoeg in die tuin, volgens mij heeft die hele straat daar bomen staan…
    Zangles is wel leuk voor een jong meisje, nog even en ze komt op tv?
    Een @->- voor je.

Reacties zijn gesloten.