welkom in het parallelle universum van bVision, kijk lees en verbaas u

En dan moet je ook nog je kleindochter op school gaan halen op de Heerlerbaan, ook een wijk van Heerlen. Geen straf hoor, we kunnen als we samen zijn het best gezellig hebben. Ik was wat vroeg en liep een rondje door de wijk. Daar kwam ik bij een huis deze boom tegen, met heel markant groen, ik hoop dat dat op de foto te zien is. Boven de zonzijde, onder de schaduwzijde. Vandaag mag ik haar weer halen en gaan we samen naar de zangles.

bVision.nl een Parkstad Limburg blog

Zo te zien heeft de boom heel dichte bladeren wel mooi vol
Een mooie struik en een magnolia staat er achter, denk ik.
Zangles, jij de bariton? Hans
Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”
Mooie boom maar als tuin toch wel magertjes.
Er staat daarachter zelfs een palm. Maar veel fantasie vertonen die grindtuinen niet.
Hoi Sjoerd ik zie dat je mijn site weer gevonden hebt kwam denk ik door verandering van provider.
Gezellig samen naar zangles. Maar ik neem aan dat alleen je kleindochter zingt?
Het ziet er daar goed onderhouden uit, in mijn tuin is het meer onkruid wat groeit en bloeit.
Toch had ik niet voor grind gekozen in die tuin, maar er staat iig iets van groen. Ga je meezingen?
Fijne tijd met je kleindochter! Mooie/groene wijk!
Lie(f)s.
Ik vermoed dat jij niet zal blijven om zangles te volgen. 🙂
mogge Sjoerd
zeker een mooi groene struik/boom , tuinen er naast nog meer mooie bomen , 1 lijkt wel een palm
veel zing plezier
geniet de dag
Wat een prachtige struik/boom, die volop de ruimte heeft! Leuk, zangles!
groen is er daar genoeg in die tuin, volgens mij heeft die hele straat daar bomen staan…
Zangles is wel leuk voor een jong meisje, nog even en ze komt op tv?
Een @->- voor je.