welkom in het parallelle universum van bVision, kijk lees en verbaas u

Hij ziet er nog redelijk uit voor zijn leeftijd, en zelfs in deze staat is deze Opel Kadett B welke Dimario in Posterholt vond nog geld waard. Voor een goed exemplaar betaal je meer als destijds de aanschafwaarde was. Als je de Kadett I en II van voor de oorlog niet mee telt, is dit het tweede exemplaar in de Kadett reeks die stopt in 1993 met de Opel Kadett E. De opvolger, de Astra werd de opvolger van het meest gewaardeerde model Opel, heeft echter nooit de populariteit van de Kadett kunnen evenaren. Overigens was deze Kadett speciaal ontworpen als concurrent van de Volkswagen Kever. Kevertjes zie je nog genoeg in het wild, maar Kadettjes zijn zeldzaam. Ik wens deze Kadett dan ook een mooie opknapbeurt toe.

bVision.nl een Parkstad Limburg blog

Ikm heb vroeger ook nog een opel kadett gehad. Geweldig auto, hij deed het altijd
Van de onze was het lampje van de oliemeter stuk, dag opel kadet, het was kort maar krachtig.
En ik moest me daar toch een stuk de oprit op…. Maar alles voor een foto 😉
Love As always
Dimario
Deze Opel Kadett staat een beetje te verpieteren op zijn sportbandjes.
Maar het is wel een van de meest verkochte auto geweest. Hans
Dat is wel een oude bekende, we hadden ooit een ‘derdehandsje.’
Dit model zegt me niet veel. Komt misschien omdat hij er nogal troosteloos uitziet.
Reed schoonvader in, wel andere kleur.
Ik help je hopen dat hij een goede opknapbeurt krijgt. Het zou verdiend zijn.
Zo’n Kadett was bij ons thuis na de Vauxhall Viva de tweede auto.
Een duwtje en we kunnen ’t weekend inrijden…
Lie(f)s.
Ik heb er een gehad. Heerlijke wagens, ook om zelf aan te sleutelen.
Deze herken ik van vroeger. Er waren meerdere mensen in ons dorp die met zo’n auto reden.
mogge Sjoerd
ja zeer herkenbare auto’s al zie je ze maar zelden
hopelijk zetten ze deze onderdak , zo als nu gaat ie alleen maar achteruit
fijn weekend groet
Een opel, die herkende ik zo, iemand in mijn familie had altijd een opel, heel lang…
mooi ‘m nog eens te zien
Fijn Weekend @->-