Sakkerdjie
Sakkerdjie

Sakkerdjie

Daar zit je dan op zondag avond om 10 uur, geen blogbericht gemaakt, het hele weekend met andere zaken bezig geweest, o.a. met het maken en inrichten van een nieuwe WordPress site voor Ria van Felius. Dat was weer even uit mijn comfort zone stappen. Ria was een beetje in de steek gelaten door haar providers, maar goed dat kan Ria best zelf wel vertellen. Een hele dag met PHP, HTML (en WordPress) stoeien deed ik jaren voor mijn werk, maar daar komt toch een beetje de klad in als je dat niet bijhoudt. Nadat ik het avondeten gekookt had was er even een dipje. Daarna nog even bezig geweest met wat fine-tune acties en toen was de fut eruit. Ofwel, hier moet u het mee doen… (haha, klachten kunnen jullie naar Ria sturen).

bVision & Photography

bVision.nl een Parkstad Limburg blog

18 reacties

  1. emilevanaelst071

    Ik snap er ook nog steeds niets van na zoveel jaar, gelukkig heb ik een ( nieuwe) provider die op al mijn vragen antwoord heeft

  2. Hier zit een heel dankbaar mens. Het is best wennen en ik mis mijn oude blog met alles waarin ik dagelijks zocht, maar dat komt vast ook wel weer eens tevoorschijn ergens…
    Dankjewel Sjoerd, voor al je inspanningen en het weer verbeteren van door mij veroorzaakte fouten.

  3. Ria ken ik niet maar de frustraties als dingen niet werken ken ik des te beter, was jij m’n buurman maar. Mijn basiskennis is al niet voldoende dus er is weinig voor nodig om mezelf in de strress te werken.

    1. Jij hebt het al druk genoeg met alles, heb ook wel aan je gedacht hoor en je mag altijd aanvullingen aandragen , of voorstellen doen, alle tips zijn welkom. Ik ben nu al heel blij en Sjoerd erg dankbaar. En als je in de buurt bent kom gerust eens langs! Altijd goed.

Reacties zijn gesloten.