welkom in het parallelle universum van bVision, kijk lees en verbaas u

Bettie van haar weblog Bertiebo stuurde me de foto’s van dit verscholen trafohuisje aan het Kruiwerk in Hoorn. Van de weg uit kijk je tegen de achterzijde van het huisje aan. Voor de voorzijde moet je dus omlopen via het voetpad langs het water. het ligt er echt op een mooie plaats in het groen. Het houtwerk aan het huisje kan wel wat onderhoud gebruiken. De naam welke op het trafohuisje staat is de molengang. Ik ben voor zover ik weet nog nooit in Hoorn geweest. Het lijkt me best een fijne stad om in te wonen. Mooi dicht bij alles in de buurt.

bVision.nl een Parkstad Limburg blog

Apart met dat stukje hout, zie je zelden. Eigenlijk een beetje een ‘juffertje in het groen’.
Ah goed verstopt, beetje verf zou geen kwaad kunnen.
Goede morgen , dat huisje is goed verstopt maar toch gevonden en op de foto gezet. Ik wens je een fijne woensdag toe.
Mooi verscholen dat trafohuisje, zonde dat hij slecht onderhouden is
Bettie heeft een verborgen pareltje ontdekt, nu de schilder nog.
Deze doet mij denken aan het trafohuisje in Hoogland. Hans
Bijna schilderachtig!
Mooi zo, beetje verscholen in het vele groen. Bel de schilder maar.
Het staat daar mooie tussen het groen en straalt een soort gezelligheid uit.
Mooi met al dat groen. Veel van die huisjes staan toch in een meer saaie omgeving.
Hoorn is zeker een leuke stad.
Ja hoor dat klopt. Hoorn is zeker een fijne stad om te wonen. En om rond te kijken.
Een pot verf/olie kan veel doen. En heel even de snoeischaar er bij nemen… ’t Is weer een tof!
LIe(f)s.
De plankjes mogen dan wel weer een verflaagje hebben, maar verder mooi in het groen.
Love As always
Dimario
Mooi. En toch hebben vandalen de deur weten te vinden om hem te bekladden.
Je zou er dus zo voorbij lopen. Ik denk dat ik er stiekem heel veel mis. Maar je hebt er nog genoeg denk ik.
Goed opgemerkt van Bertiebo. Weer eentje voor jouw verzameling die oneindig lijkt.
mogge Sjoerd
zeker een mooi huisje en mooi verstopt , wat je zegt wat opknap werk en het kan weer lang mee
geniet de dag
Door jou ga ik erop letten, dus wie weet. Deze staat mooi in het groen.
ja, er is wat werk aan, maar staat daar mooi in het groen
Je moet ze maar zien…
Een @->- voor je.