welkom in het parallelle universum van bVision, kijk lees en verbaas u
Gisteren was ik met mijn vrouw naar de Fysio en na het afzetten van A. daar, zocht ik een parkeerplaats in de buurt. Daarbij kwam ik langs deze, er stond geen auto, maar die van mij kon er ook niet staan.

bVision.nl een Parkstad Limburg blog

Dat is vast een alternatieve ‘wasstraat’ !
Het plekje is ingenomen door een berg witgoed, mag dat?
De andere apparatuur zetten ze en maar niet bij. Hans
@ koekblikken dat zijn het zeker, prefab aangeleverd.
Klaar om opgehaald te worden lijkt het… wel een zootje zo.
Euh? Openbare verkoop van tweedehands?
Daar zou ik mijn auto ook niet parkeren hoor.
Nou… niet echt sociaal!
Maar je vond vast wel een andere plek…
Groetjes!
Gelukkig moest je auto daar niet staan…!
Lie(f)s.
Daar zou ik mijn auto ook niet met een gerust gevoel achterlaten.
Misschien handig om je auto daar niet te plaatsen. Alhoewel, oranje is een andere kleur dan wit.
mogge Sjoerd
een schroothandelaar vermoed ik dat daar zit
best de auto wat verder weg geplaatst 🙂
geniet de dag
Wel efficiënt geparkeerd, die zware handel.
Ziet er uit als een inleverplek voor recycling. Ik zou je auto daar maar niet bij zetten.
Alles staat daar maar buiten, is het voor oud ijzer of voor verkoop? Mij zie je daar niet.
ik hoop dat je je auto niet ver moest parkeren.
Een @->- voor je.