Carspot
Carspot

Carspot

Gisteren was ik met mijn vrouw naar de Fysio en na het afzetten van A. daar, zocht ik een parkeerplaats in de buurt. Daarbij kwam ik langs deze, er stond geen auto, maar die van mij kon er ook niet staan.

bVision.nl een Parkstad Limburg blog

13 reacties

  1. Zon-nebloem

    Alles staat daar maar buiten, is het voor oud ijzer of voor verkoop? Mij zie je daar niet.
    ik hoop dat je je auto niet ver moest parkeren.
    Een @->- voor je.

Reacties zijn gesloten.