De Ooievaars van Gebrook
De Ooievaars van Gebrook

De Ooievaars van Gebrook

De ooievaars bij het Kasteel

Ze zijn ook dit jaar weer present, Pa en Ma ooievaar. Ieder jaar strijken ze neer op hun vaste plaats bij het kasteel Hoensbroek. Ik weet niets van vogels af, weet dus ook niet wie het mannetje of het vrouwtje is, wel heb ik een drietal mini’s gezien in het nest. Vorig jaar waren het er vier, toen was het echt dringen. Ik weet het, de foto’s konden beter maar ik was hier geheel onvoorbereid langsgereden en dan wil inzoomen thuisgekomen wel eens wat mislukt zijn.

bVision.nl een Parkstad Limburg blog

18 reacties

  1. Marlou

    Ha Sjoerd, nou… wat mij betreft zijn de foto’s gelukt.
    Ik vind het altijd fijn om ooievaars te zien!
    Groetjes en prettig weekend, Marlou

  2. ZON-nebloem

    Je foto’s zijn duidelijk genoeg, het was een mooie verrassing terwijl je ging wandelen.
    Ik hoop dat ze gelukkig zijn met z’n 5.
    Een @->- voor je.

Reacties zijn gesloten.