welkom in het parallelle universum van bVision, kijk lees en verbaas u
Leuk autootje hè, die gele ja, afgeladen vol met puin, wat het hele weekend een paar deuren hiervandaan op het trottoir heeft gelegen. Volgens mij heeft iemand de milieupolitie of gemeente gebeld. En moest het meteen worden opgeruimd. Er kon nog alleen maar iemand op de bestuurdersstoel zitten. voor de rest is alles helemaal afgeladen vol, het steekt achter uit en op het dak ligt ook nog van alles. En dat alles met natte zooi, we hadden net een stortbuitje gehad. En zo is die ook naar het milieupark gereden…
Wel mooi is mijn jasmijn die hier links tegen mijn gevel aan groeit.
bVision.nl een Parkstad Limburg blog


Ik vind het best creatief, soms moet je wat en is er geen andere oplossing! Respect. 😉
Je snapt meteen dat het blijft liggen als het met dat formaat auto moet en iemand geen aanhanger heeft.
Wat voorheen vanzelf sprekend was, dat men gelijk de rommel opruimde lijkt nu alleen met dwang te lukken.
Kijk maar eens bij de ondergrondse containers. Hans
Was er dan niemand die die man even kon helpen?
Onze Lieve Heer heeft vreemde snuiters op de wereld rondlopen. Maar je jasmijn is prachtig, Sjoerd, ik ruik hem hier.
Hilarisch!!! Een scène voor een komische film.
Niet te geloven, dat je zo de straat op durft. Levensgevaarlijk voor al het andere verkeer. Verdient een vette bon. Hier lag vorige week zomaar opeens een matras voor de garageboxen. Ben je er maar af, nietwaar. Telefoontje met de huisvuilcentrale gepleegd en een dag later is het opgehaald.
Er zijn vast betere mogelijkheden , een afvalcontainer huren bijv. maar in veel gemeenten kun je ook een afspraak maken om het op te halen, weten deze mensen dus blijkbaar niets vanaf.
Ha Sjoerd, wat een geweldige foto! hahaha… kleddernat. Dat is zwaar geworden!
En ja… de jasmijn! Prachtig. Ruikt ook zo lekker.
Groetjes!
Mag je ‘zo’ in het verkeer?
Je jasmijn staat prachtig!
Lie(f)s.
Dat die auto van binnen vies en nat wordt vind ik niet zo interessant. Het voetpad is er geblokkeerd, zodat ik er op mijn Joiny niet langs kan, dat vind ik veel erger.
Vreselijk, je auto zo vol met troep. Ik behandel mijn wagen toch iets anders.
Ik vermoed dat AI hier meer van weet.
AI weet hier niets van, de foto is echt, net zoals de Jasmijn
Niet erg veilig, zo rijden met een auto vol rommel. Hopelijk is die goed aangekomen. Het levert wel een leuke foto op.
mogge Sjoerd
raar volk is er toch he , gelukkig opgelost
geniet van de mooie bloemen
geniet de dag
Wat is dat toch, hier wordt ook van alles op straat gelegd, en niet meer te achterhalen van wie het komt. De gemeentemannen ruimen het altijd op vroeg of laat, maar het is een ergernis. Die jasmijn is prachtig!
ja , wie legt zoveel rommel op straat, natuurlijk moet dat weg
Je jasmijn staat wel mooi in de bloei , dat is mooier voor de straat
Een @->- voor je.
Maar wel een leuke foto en mooie jasmijn
Ik denk en hoop dat Mieke gelijk heeft.
Ik weet helaas zeker dat Mieke geen gelijk heeft. De foto is gewoon echt.