Puinzooi
Puinzooi

Puinzooi

Leuk autootje hè, die gele ja, afgeladen vol met puin, wat het hele weekend een paar deuren hiervandaan op het trottoir heeft gelegen. Volgens mij heeft iemand de milieupolitie of gemeente gebeld. En moest het meteen worden opgeruimd. Er kon nog alleen maar iemand op de bestuurdersstoel zitten. voor de rest is alles helemaal afgeladen vol, het steekt achter uit en op het dak ligt ook nog van alles. En dat alles met natte zooi, we hadden net een stortbuitje gehad. En zo is die ook naar het milieupark gereden…
Wel mooi is mijn jasmijn die hier links tegen mijn gevel aan groeit.

bVision.nl een Parkstad Limburg blog

21 reacties

  1. Niet te geloven, dat je zo de straat op durft. Levensgevaarlijk voor al het andere verkeer. Verdient een vette bon. Hier lag vorige week zomaar opeens een matras voor de garageboxen. Ben je er maar af, nietwaar. Telefoontje met de huisvuilcentrale gepleegd en een dag later is het opgehaald.

  2. Er zijn vast betere mogelijkheden , een afvalcontainer huren bijv. maar in veel gemeenten kun je ook een afspraak maken om het op te halen, weten deze mensen dus blijkbaar niets vanaf.

  3. Marlou

    Ha Sjoerd, wat een geweldige foto! hahaha… kleddernat. Dat is zwaar geworden!
    En ja… de jasmijn! Prachtig. Ruikt ook zo lekker.
    Groetjes!

  4. Wat is dat toch, hier wordt ook van alles op straat gelegd, en niet meer te achterhalen van wie het komt. De gemeentemannen ruimen het altijd op vroeg of laat, maar het is een ergernis. Die jasmijn is prachtig!

Reacties zijn gesloten.