There is no reason and no way that a human mind can keep up with an artificial intelligence
Dit is een stijl die me persoonlijk wel aanspreekt, net als overigens die stijl die gebruikt is bij de tekeningen van Annie. Het is een weinig surrealisme maar wel met een duidelijke inhoud. In dit geval een aantal landschappen gecombineerd met toch de mens die er woont en er naar kijkt. dit brengt ons naar het laatste woord in de prompt, solipsism
Het idee komt van de Franse filosoof René Descartes (1596-1650) Het Solipsisme (van het Latijnse solus (“alleen”) en ipse (“zelf”)) is de overtuiging of de filosofie dat er maar een enkel bewustzijn bestaat: dat van de waarnemer. Het hele universum en alle andere personen waarmee gecommuniceerd wordt, bestaan slechts in de geest van de waarnemer.
Bron: merriam-webster.com/dictionary/solipsism.

![]()
Foto: AI-Art ©bVision.nl
programma: Nightcafé studio
Model: GPT Image 1.5 Medium
Lora: nvt
Titel: Time
Template: none
Prompt: Surreal Ink Drawing, bright multicolored watercolor and Black ink drawing, delicate surreal landscapes dissolving into blank page, fine line, negative space, solipsism
bVision.nl een Parkstad Limburg blog

Een bekende surrealistische schilder is Salvador Dalí, ik heb er altijd wel een zwak voor.
Jouw creatie heeft wel weg van zijn werk. Hans
Mooi Sjoerd. Er is veel op te zien.
Ja, maar ik vind hem eigenlijk nog niet af…
In ieder geval een tekening waat je lang naar kunt kijken en steeds weer nieuwe dingen ziet.
Heel mooi om naar te kijken. Er valt zoveel te ontdekken.
Ha Sjoerd, wat knap gemaakt.
Ik snap niet dat je het kunt.
Maar ja… jij bent dan ook vergevorderd!!
Groetjes van Marlou
Yep Sjoerd. Ik ben er .. eindelijk. Raar dat ik het niet vond. 😉
Gaaf je tekening in Ai, bouw je je eigen prompts? Leuk hoor, het heeft mijn interesse ..
ga ff verder neuzen hier!
Welkom terug Henry, Ik bouw inderdaad mijn eigen prompts.
Ik houd wel van dit soort tekeningen, je kunt naar blijven kijken om nieuwe dingen te ontdekken.
Voor mij heeft het iets onheilspellends…
Het solipsisme spreekt mij erg aan. De tekening verbeeld het een beetje maar voor mij toch niet helemaal.
Heel mooi hoor. Er valt veel te ontdekking in die afbeelding.
Goede morgen Sjoerd, die heb je weer mooi gemaakt, er is zoveel te zien dat ik er later nog eens naar ga kijken . zvoor vandaag een fijne donderdag gewenst.
Zwart wit met waterverfkleuren, heel mooi. Solipsisme, weer wat geleerd.
mogge Sjoerd
ziet er goed uit een ieder zal er wat anders in zien , ik ben het mannetje zittend onder de boom en probeer het in me op te nemen
geniet de dag
er is veel moois te zien op de foto, dat maakt hem interessant.
Bij mij valt het oog me het meest op.
Een @->- voor je.