De winkel
Alles was geregeld bij de Staatsmijnen, als mijnwerker kreeg je o.a. kolenbonnen, maar ook aan winkelen was gedacht. Winkel van het Fonds van Sociale Instellingen (FvSI) te Brunssum, 75 jaar geleden. Hier kon het mijnwerkersgezin terecht voor allerlei zaken. Het …
