Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over uw apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als u geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.
De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om u te identificeren.
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Mijn vader had eerst een zilvergrijze 404, daarna twee rode exemplaren. Ik deed er rijervaring mee op. Jeugdsentiment…
Nog nooit in een 404 gereden. 007 trouwens ook niet.
Ha Sjoerd,
Een leuke en gewilde auto.
Zo is er ook de Peugeot 404 club, een collega was gek met de 404. oma
ot, luisteren in het ZH is ook mogelijk, prachtige techniek toch.
Hoi Sjoerd, deze auto heeft een datum van eerste registratie (waar ook ter wereld) van 30 juni 1965. De auto is kennelijk in Nederland geimporteerd, op kenteken en op naam gezet in 1991. Grappig dat hij dan kennelijk wel een oud kenteken en blauwe platen mocht hebben! Leuk wagentje verder, je ziet ze nauwelijks meer op de weg.
Ik kan hem mij inderdaad nog wel herinneren, altijd mooi gevonden.
Die wagen was ook mijn droom, maar ik had toen een 2CV, en dat was toen in die tijd ook al heel wat.
haha, ja, ik vind het een vies kleurtje! Maar het staat hem wel, enorm zelfs!
In een andere kleur, wijnrood bijvoorbeeld, vind ik ze ook mooi. Heb nog getwijfeld over zo een voordat ik de Rover kocht, maar die Rover is een stuk sneller. Catsop, daar fietste ik als jongen vaak heen vanaf de weilanden die achter onze woonwijk in Beek begonnen.
Hoewel we er nooit één hebben gehad, is dit toch wel jeugdsentiment. Ik zie dit model nog zo door Drachten rijden.
Iets anders dan de 107 van nu.
Een Peugeot 404 is in mijn ogen onlosmakelijk verbonden met de periode 1960 – 1974. Een mooie tijd uit m’n leven toen we nog zeezenders hadden zoals Veronica, Noordzee en Caroline. De auto’s nog veel chrome hadden, de benzine nog betaalbaar was, roken normaal werd gevonden, er weinig files waren, er genoeg werk was en de kleurentelevisie in opkomst was. Dankzij jouw log moet ik aan dit alles terugdenken. Muchos Gracias amigo. En niet te vergeten mijn MGB die uit 1973 is. Fijn weekend in Limburg.
Groeten Albert, die vandaag opa is geworden 😉 van een kleindochter met de naam Roos.
Zo eentje hebben wij jaren in gereden en veel te vroeg verkocht. Een donkerrode, snif.. 😉
Deze ziet er op de foto erg netjes uit. Als iemand van zijn auto houdt, dan zie je dat gelijk.
leuke herkenbare auto’s waren dat toen, minder eenheidsworst dan vandaag de dag
Goed onderhouden zo te zien…..
Love As Always
Di Mario
Mooi vind ik hem niet, maar als de eigenaar er met veel plezier in rijdt is het prima.
Fijn weekend Sjoerd.