Toen was geluk…
Toen was geluk…

Toen was geluk…

click to see the pictures big

bVision & Photography

Zo bladerend door al mijn foto’s op zoek naar iets heel anders kwam ik deze foto’s tegen. Lief dacht ik meteen, niemand had toen kunnen voorspellen dat het zo slecht zou aflopen met deze winkelketen. En de opvolger, Hudson’s Bay, is te duur voor de Nederlandse klanten. Het warenhuis gaat meer goedkopere merken verkopen werd in december bekend gemaakt. Maar met de beperkte doelgroep die ze voor ogen hebben jagen ze de meeste klanten weg. Ze richten zich zich twintigers en jonge dertigers, maar of die de prijzen kunnen betalen die op de artikelen staan is nog maar de vraag. Gek is het dus ook niet dat de winkels leeg lijken…
Vandaag is het Valentijnsdag, de tekst op de kop welke destijds bij deze V&D stond is dan ook heel toepasselijk.

click to see the pictures big

bVision & Photography

bVision.nl een Parkstad Limburg blog uit Hoensbroek

13 Comments

  1. Ja, uiteindelijk kan alles kapot gaan, zij waren de eerste niet en zullen de laatste niet zijn, en dan een hoop blabla hoe dat nou komt. Mensen kunnen hun geld maar één keer uitgeven, zeggen ze wel eens.

  2. Kakel

    Servies van Blond! Dat spaart m’n dochter.
    V&D was in mijn jeugd een fantastische winkel. Je kon er voor een paar cent een klein flesje met parfum laten vullen, kauwgomballen kopen en naar de wc gaan. Ook niet onbelangrijk (-:
    Dingen veranderen, je houdt het niet tegen, al zou je dat vaak wel willen.

Reageren mag, maar hou het netjes...

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Meer informatie over hoe uw reactiegegevens worden verwerkt.