Nee Ziggo

Je hebt van die dagen, hondskapot moe, alles zit tegen en dan heerlijk thuiskomen, lekker eten, kopje koffie en heerlijk even soezen bij de tv. Nee dus, geen tv, geen Ziggo, geen @Home. En dan komt het mooiste. De eerste vraag die gesteld wordt bij de helpdesk is: hebben de buren ook geen TV. Dat weet ik niet, die zijn niet thuis, en aan de andere kant woont nog niemand. Maar zonder dat deze vraag beantwoord is kom ik niet verder. Ik moet dus wachten tot de buurvrouw terug is van vakantie, of totdat het huis naast ons bewoond is. Of glashard liegen, want “weet ik niet” staat niet bij de antwoorden. Ik dacht meteen aan een woordje met drie letters en een u in het midden, .u. bedrijf. Nooit kijk je TV, of alleen met de ogen dicht, altijd zijn dat anderen in huis, en die worden dan heel vervelend…. Het wordt tijd dat ik eens ga kijken voor wat anders.


17 Comments

  1. Sjeee wat een sufkoppen zeg, goed dat ik het weet dan roep ik gewoon dat de hele straat geen TV heb 🙂

  2. Gewoon zeggen wat er in je opkomt

  3. Ja, dat zijn van die ergernissen…… en inmiddels alweer opgelost?

  4. jesus, van zon ‘klantbenadering’ daar zou ik helemaal van over de zeik gaan.

  5. Het is normaal gesproken denk ik een eenvoudige manier om snel een hoop mogelijkheden uit te sluiten als je weet dat de tv bij de buren wel werkt. Maar buren is dan vast ruim te interpreteren, het eerste bewoonde huis is vast ook goed. Ondertussen maar even een rustgevend muziekje opzetten en zo’n boekje uit de kast trekken waar je eerder bij moest glimlachen.

  6. Een schotel is echt het beste. Digitenne zou ik zeker niet opteren.

  7. ik had denk ik toch maar gelogen,..misschien upc ;-)..waarvan de klantenservice niet beter is kan ik je zeggen

  8. Ach meneer … het zijn slecht aanloopproblemen …
    Als ik jou was zou ik maar voor een schoteltje kiezen, en je in elk geval eigen baas.

  9. Wat een gedoe zeg… Inmiddels wel opgelost hoop ik?

  10. tja, ik was vorige week ook bezig met ziggo voor mijn zwager, wat een ellende zeg.

    wij hebben al jaren kpn en nog nooit problemen, wie weet…………..

  11. Digitenne schijnt erg tegen te vallen. Misschien dat we gezamenlijk eens een onderzoekje naar de schotel moeten starten.

  12. Inderdaad, gewoon zeggen wat je denkt, en een beetje nors doen, dat kan helpen.
    Ophangen is uit den boze.

  13. rene : nors doen, haha, werkt dat wel in Groningen>

  14. Problemen die niet in de keuzemogelijkheden passen zijn zo ergerlijk!

  15. als zij glashard domme vragen stellen, krijgen ze van mij domme antwoorden: Ik wil graag ALLES even opzeggen…. of moet ik dat ook even aan de buren vragen?

  16. Maar dan gelukkig wel internet om vervolgens af te reageren.
    Als het hier mis gaat zijn we alleen nog mobiel. Eigenlijk helemaal niet goed zulke ‘ totale afhankelijkheid’.. :-S

Geef een reactie