Snikkels…

Soms zie je wel eens van die toepasselijke reclames, zoals op onderstaand beeld (aanklikbaar). Je zou het er zelf niet bij kunnen verzinnen.

bVision.nl

13 Comments

  1. Tss de Daily Mail. Flutkrant. 😛
    Ik zelf heb trouwens meteen zin om dat stuk te gaan zien. Is dat wicked?

  2. Schrik! Hik.. die nootjes blijven altijd in me kieshangen..

  3. tja jammer dan zou ik zeggen hoor………….

  4. Onee, ik klik geen reclame aan…

  5. Er zijn altijd mensen die naar een voorstelling gaan zonder zich er eerst even in te verdiepen. En sommige mensen klagen al heel snel over de aanstootgevendheid van iets …

  6. vaak is men snel geschokt

  7. Het verhaal van dit stuk zoals het geschreven is door William Sjakespeare is niet echt bedoeld voor kinderen. Dat er dan toch van die Britse ouders zijn die hun kinderen daar mee naar toe nemen is schandalig, de creatieve vrijheid die de regisseur en de acteurs namen niet. En de Daily Mail is zo,n typisch Brits blad dat het heerlijk vind om een beetje riool journalistiek in z,n publicaties te proppen.

    Hier wat meer over het stuk zelf: http://www.sparknotes.com/shakespeare/errors/summary.html

  8. Ik kom je een fijne jaarwisseling wensen en een gezond 2009

    Groetjes Gina

  9. Tja, wat Marjolijn zegt. Even niet kijken dan maar…

  10. hahaha Schitterend 😀 De vrijheid van het theaterspel 😀

  11. Gewoon even de ogen dichtdoen als je het niet wel zien.
    Er komt vast weer iets anders, daarna.

Geef een reactie