Ik vraag het me af…

Even mijn Windows opschonen

Er kriebelt iets. Ik was heel gelukkig met de formule die V&D bedacht had met zijn La Place restaurants. Fris en fruitig en altijd keurig verzorgt. Maar ik krijg het vermoeden dat er de klad in zit. De kwaliteit gaat achteruit, het aanbod lijkt kleiner te worden en daarnaast lijkt er minder personeel inzetbaar. De laatste drie bezoeken vielen eigenlijk tegen. Gisteren waren we in Roermond, daar wilden we een kleine pizza bestellen. Komt u over een half uur nog maar eens terug, kreeg ik als antwoord, dan ben ik misschien zover (om 9 uur open en het was half een…).
En dat viel eigenlijk verkeerd. Voor onze tussenstops gaan we in het vervolg op zoek naar wat anders. Het is er duur genoeg, dus mag je ook wat verwachten, of zie ik dat verkeerd.


of niet…

19 Comments

  1. Ik denk dat het er een beetje aan ligt waar je naar de V&D gaat. Roermond heeft een minimale keuze…. echt een beetje rampzalig. Over Eindhoven heb ik eigenlijk nooit te klagen. Als ik met mijn moeder ga shoppen, maken we er altijd een stop voor een salade (je weet wel, zo’n kom die je dan zelf boordevol kan vullen). Dat valt eigenlijk nooit tegen. Prijzig is het er wel ja. Dat is waar en dan is die reactie met de pizza natuurlijk niet gewenst. Is niet zo klantvriendelijk.

  2. tja, er kunnen natuurlijk altijd bijzondere omstandigheden zijn maar dit klinkt niet erg consument gericht. Zelf kom ik er nooit en heb geen mening over het wel of niet achteruit zijn gegaan van deze zaak.

  3. Zo, als iemand zoiets in de VS zou zeggen stond-ie vijf minuten later op straat volgens mij!

    Maar zoiets is vaak een gevolg van structurele onderbezetting, dan wordt het personeel cynisch omdat er niet meer tegenop te werken valt.

  4. Dat zie je absoluut niet verkeerd. La Place is niet echt goedkoop en dan mag je best wel wat service verwachten. Het holt achteruit, en da’s al langer aan de gang naar mijn idee.

Geef een reactie

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.