Ik vraag het me af…

Even mijn Windows opschonen

Er kriebelt iets. Ik was heel gelukkig met de formule die V&D bedacht had met zijn La Place restaurants. Fris en fruitig en altijd keurig verzorgt. Maar ik krijg het vermoeden dat er de klad in zit. De kwaliteit gaat achteruit, het aanbod lijkt kleiner te worden en daarnaast lijkt er minder personeel inzetbaar. De laatste drie bezoeken vielen eigenlijk tegen. Gisteren waren we in Roermond, daar wilden we een kleine pizza bestellen. Komt u over een half uur nog maar eens terug, kreeg ik als antwoord, dan ben ik misschien zover (om 9 uur open en het was half een…).
En dat viel eigenlijk verkeerd. Voor onze tussenstops gaan we in het vervolg op zoek naar wat anders. Het is er duur genoeg, dus mag je ook wat verwachten, of zie ik dat verkeerd.


of niet…

19 Comments

  1. Daar ben je niet de enige in, die dat op merkt.
    Ik kom er zelfs niet meer voor enkel een kop koffie.
    Niets meer aan.

  2. Dat zie je absoluut niet verkeerd. La Place is niet echt goedkoop en dan mag je best wel wat service verwachten. Het holt achteruit, en da’s al langer aan de gang naar mijn idee.

  3. Zo, als iemand zoiets in de VS zou zeggen stond-ie vijf minuten later op straat volgens mij!

    Maar zoiets is vaak een gevolg van structurele onderbezetting, dan wordt het personeel cynisch omdat er niet meer tegenop te werken valt.

  4. tja, er kunnen natuurlijk altijd bijzondere omstandigheden zijn maar dit klinkt niet erg consument gericht. Zelf kom ik er nooit en heb geen mening over het wel of niet achteruit zijn gegaan van deze zaak.

  5. Ik kom er nooit. Dat soort aangelegeheden trekken me niet.

  6. Ben er ooit een keer geweest maar voor diezelfde prijs ga ik liever naar een echt restaurant en niet naar een “formule”.

  7. Logisch dat je iets anders gaat zoeken volgende keer.

  8. La Place heeft me als formule nooit getrokken, heel rommelig en een gewoon normaal broodje kaas is niet te krijgen… ik mijd ze altijd

  9. Onderweg gaan we er nooit naar toe, dat werkt inderdaad niet. Wel ga ik er bij V&D af en toe lunchen, en dan is het prima in orde!
    groetjes,
    Elmar

  10. Ze zijn wel erg eerlijk, als ze zeggen dat het eerste half uur niks mogelijk is.
    Beetje drukkig dus, op een rustig moment kan je het rustig nog eens proberen.

  11. Ze hebben daar blijkbaar een goede formule gevonden om van hun klanten af te komen.

  12. Je hebt groot gelijk. Wij zijn er ook een paar keer geweest, maar je krijgt prut met peren voor je geld, oftewel, niet veel soeps.
    Groetjes, Catherine.

  13. niu die bij ons is nog wel te doen mag ik zeggen,
    ligt veel aan het goede personeel denk ik ook

  14. Ik denk dat het er een beetje aan ligt waar je naar de V&D gaat. Roermond heeft een minimale keuze…. echt een beetje rampzalig. Over Eindhoven heb ik eigenlijk nooit te klagen. Als ik met mijn moeder ga shoppen, maken we er altijd een stop voor een salade (je weet wel, zo’n kom die je dan zelf boordevol kan vullen). Dat valt eigenlijk nooit tegen. Prijzig is het er wel ja. Dat is waar en dan is die reactie met de pizza natuurlijk niet gewenst. Is niet zo klantvriendelijk.

  15. Ik ben al heel lang geleden opgehouden met het bezoeken van restaurants. Want ik voelde mij keer op keer nogal bedonderd door die koks en kokkinnen. Koken kan ik ook.

  16. Het is mij er te druk, dan ga ik wel even de stad uit…

  17. Ik ben er nog nooit binnen geweest. Heb ik dan eens een keertje dat goede voorgevoel gehad?

  18. ja het klopt, ze verpesten het voor hun zelf 😉

  19. Dat is V&D ten voeten uit. Het gaat heel lang goed en dan opeens komt de klad er in. Dat heb ik nu al zo vaak gezien, met het assortiment, met kleding, met bijna alles.

Geef een reactie