Een vautje

Gisterochtend vanaf een uur of vier in de nacht lag mijn site op tilt. Vraag me niet waarom, dat kon mijn provider ook niet beantwoorden, maar hij was gewoon onbereikbaar tot een uur of half tien. Een storing, oke, kan gebeuren. Maar leg dan uit waarom en waardoor. Mijn andere provider, waar o.a. de site van fotoclub draait, kondigt netjes aan als de zaak down gaat, of deelt mee waarom iets het niet gedaan heeft. Maar met modder gooien kan altijd, dat doen we niet, we gaan gewoon weg daar en stappen over naar een ander. Dat zal dus binnenkort gaan gebeuren. Wellicht dat dan ook de site er even uit ligt, maar dan weet u in ieder geval dat dit plaats gaat vinden. Ik vond het een beetje van in de kou laten staan, daarom even terug naar het mooiste jaargetijde. Een foto van de molen in Schimmert, winter 2009/2010


Molen Schimmert 2010

15 Comments

  1. Ah de reden van de verhuizing, ik snappem 😉

    Het kan frustrerend zijn als je site opeens plat ligt en al helemaal als je niet eens te horen krijgt wat de reden was.

    Over het mooiste jaargetijde zijn we het duidelijk eens 😀

  2. benieuwd naar je nieuwe blog.
    succes ermee alvast.

  3. Als je betaalt voor 24/7 dan moet het er ook zijn 24/7, tenzij duidelijke reden.

  4. gelukkig was het maar even,
    succes met de verhuizing.

    niet mijn jaar type hoor, maar dat is je bekend………..
    fijn weekend

  5. nou, dan kan je je misschien tot iets belangrijkers richten:D
    boodschappen, klagen over hoe warm het wel niet is, dat nederland nietgewonnen heeft:D

  6. Dat is zeker niet prettig als je er dan ineens uit ligt. :-S
    Overstappen kan gelukkig over het algemeen!
    Tijd voor een ander.

    Mmm…. Sneeuw! Ja graag… Ik zal alleen helaas nog even moeten wachten.. Alhoewel? Sneeuw in juli/augustus wil hier ook nog wel eens voorkomen.

  7. Lekker fris, die sneeuw op de foto. Dat kunnen we wel gebruiken na alle hitte.

  8. Vervelend dat je blog niet bereikbaar was. Ik heb er zelf niets van gemerkt want ik ben gisteren niet op blogronde geweest. Mooie foto maar die sneeuw… liever niet! Dan liever de lente voor mij.

  9. Ik kon je ook niet bereiken. Net als John tot volle tevredenheid bij Webreus. En die winter moet nog maar even wachten hoor.

  10. Gelukkig heb ik, op advies van Redstar, een heel betrouwbare provider.

  11. Zo lang het beperkt blijft tot een paar uurtjes valt er mee te leven, maar echt netjes is anders.

  12. Ja inderdaad, ik dacht even dat ik gek was gistermorgen, tig keer geprobeerd, had ik de url verkeerd in mijn linklijst gezet, via favorieten mapje nog maar eens, en toen dacht ik… ik zie hem wel verschijnen als hij er weer is 😉

    And you did!

    Het is wel raar dat ze niet weten waarom… Succes met de verhuizing dan!

    XXX

  13. Ik voel met je mee, omdat mij de afgelopen zes weken tot twee keer toe hetzelfde is overkomen en ik zonder een boe of bah in de kou werd gezet, geconfronteerd als ik daardoor werd met de arrogantie (of toch het amateurisme?) van de provider.

  14. Ik zit al jaren met meerdere websites tot volle tevredenheid bij WebReus.

  15. Ja, kan gebeuren.
    Gelukkig was het maar een paar uurtjes.
    Fijne dag vandaag.

Geef een reactie