Ik weet niet of ik als eigenaar van dit Ford schadeherstelbedrijf (Jos Bogman in Beek) een reclame zou ophangen met de onderstaande tekst. Iedere keer als ik het lees als ik voorbij rij, kijk ik even om me heen. En dat is maar een voorbeeld van wat voor mij misleidende reclameboodschappen zijn. Trouwens ook dat is een raar woord, reclameboodschap.
Het uitdeuken en spuiten zal hier dan wel met de Franse slag gebeuren.
Grtz Albert
Welk licht heeft dit bedacht?
Het gesloten hek zegt al genoeg. Premide gedachten.
Ha Sjoerd,
Wel eerlijk de eerste zin, meestal rijd men snel door.
De tweede is wat dubieus. oma
ot, radio 192 was idd in het zuiden slecht te ontvangen, wel via internet.
moet ik nu mijn ford inruilen of gewoon een andere dealer bezoeken?
Niet echt de slimste tekst inderdaad.
ja, dat is een idiote leus.
Zo las ik op een wagen van de apotheker dat het bij hun gaat om de gezondheid.
Dat is ook niet waar, apothekers moeten het juist hebben van ziekte.
En ik las ook eens ergens APK Keuring, en dat is fout, want de K van APK staat al voor Keuring, eigenlijk staat er dus Algemene Periodieke Keuring Keuring.
Het is niet heel erg handig.. nee dat niet… 😉
ik vindt hem grappig, is vast niet de bedoeling van het bedrijf, goed opletten dus………
hashahahaha..grappig…was vast niet de bedoeling…Agnès
Hahahaaaa, geweldig!
Gelukkig neem jij de tijd om het te vereeuwigen op het net. 😀
Hai Sjoerd,
het barst van de rare woorden.
Soms ligt het op je tong, zo’n woord, en ineens vind je het raar…
Ik bedoel maar.
Groet van Marlou
.
toch maar het zekere voor het onzekere nemen en hier niet mee in zee gaan.
Ik vind dit altijd van die leuke dingen als ik ze tegenkom. Ik zie ze al op de loer liggen om toe te slaan
Ja, mensen schrijven soms rare dingen op. Het zou mij niet opgevallen zijn, maar als je dieper er over nadenkt klopt het inderdaad niet. Het is een begrijpelijke fout, maar wel een fout die hersteld dient te worden. Net als de schade!
Hij bedoelt het goed, zullen we maar denken/hopen.
o.t.Je staat in de Zeeuwse krant vandaag. Het moet toch niet gekker worden 😉
Zeker als zo’n reclame-uiting in Limburg hangt is het uitkijken 😛
En dat zonder eigen risico… Mmmmm, hoe moet je die dan weer opvatten.
Love As Always
Di Mario
Hij is duidelijk anders te interpreteren dan bedoeld
En bij die tweede zin moet je ook nog uitkijken waar je de klemtonen legt, want ook die is voor meerderlei uitleg vatbaar. En die derde zin sluit wellicht de tweede weer uit, zoals ik het interpreteer. Als ik Jos was zou ik er nog eens over nadenken.
Ja, ik zou ook goed om me heen kijken daar, je weet maar nooit….!
Allenzins heel vreemd deze boodschap , knallen maar !