Gadget…vervolg – door Frank
Gadget…vervolg – door Frank

Gadget…vervolg – door Frank

De telefoonhoorn van vorige week, is toch niet zo’n succes geworden. Bij het eerste gesprek kreeg ik al meteen klachten van de andere kant dat ze me niet verstonden. Samen met een collega op de kamer even getest, het bromde zo erg, daar kon een kat niet tegen op spinnen. Dus maar weer ingepakt en de leverancier gemaild dat de hoorn het niet goed deed, en of ik hem kon ruilen of mijn geld terug kon krijgen. Een paar uur later kwam een email met het bericht dat ze mijn geld zouden terug storten en dat ik de hoorn niet terug hoefde te sturen. Die hoorn was met verzendkosten maar 15 euro dus waarschijnlijk hadden ze meer kosten met retour nemen en verwerken dan het zo dan te laten. Twee dagen later was het geld ook terug gestort op mijn rekening. Een superservice van de leverancier. Onder het motto hoort zegt het voort, het was de firma Redhound.nl.

Afgelopen zaterdag na de boodschappen bij de supermarkt, ben ik naar de buren daar gegaan, die van “Ik ben toch niet gek” en heb een headsetje van Logitech gekocht. Het was een tientje duurder, maar heeft als voordeel dat ik, als ik wil, er ook muziek mee kan luisteren. En ze kunnen me aan de andere kant nu wel verstaan.
headset

17 reacties

Reageren mag, maar hou het netjes...

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Meer informatie over hoe uw reactiegegevens worden verwerkt.