De telefoonhoorn van vorige week, is toch niet zo’n succes geworden. Bij het eerste gesprek kreeg ik al meteen klachten van de andere kant dat ze me niet verstonden. Samen met een collega op de kamer even getest, het bromde zo erg, daar kon een kat niet tegen op spinnen. Dus maar weer ingepakt en de leverancier gemaild dat de hoorn het niet goed deed, en of ik hem kon ruilen of mijn geld terug kon krijgen. Een paar uur later kwam een email met het bericht dat ze mijn geld zouden terug storten en dat ik de hoorn niet terug hoefde te sturen. Die hoorn was met verzendkosten maar 15 euro dus waarschijnlijk hadden ze meer kosten met retour nemen en verwerken dan het zo dan te laten. Twee dagen later was het geld ook terug gestort op mijn rekening. Een superservice van de leverancier. Onder het motto hoort zegt het voort, het was de firma Redhound.nl.
Afgelopen zaterdag na de boodschappen bij de supermarkt, ben ik naar de buren daar gegaan, die van “Ik ben toch niet gek” en heb een headsetje van Logitech gekocht. Het was een tientje duurder, maar heeft als voordeel dat ik, als ik wil, er ook muziek mee kan luisteren. En ze kunnen me aan de andere kant nu wel verstaan.
Dat is dus een absolute warme douche voor de firma!
X
Ja, zo wordt men wijzer! Niet kunnen verstaan is niet te doen! Dat ze die dingen ook niet testen voor verkoop.
Fijn dat goede dienstverlening nog bestaat!
Er zijn gelukkig ook nog goede leveranciers
kwaliteit betaal je nu eenmaal. Zo heb ik me destijds ook laten verleiden tot enkele goedkope aankopen op dat gebied en het was weggesmeten geld.
Keurige leverancier ! En je weet zeker dat niet een van de katten op de lijn zat te spinnen 😉
Maar zo’n Head-setje is wel stukken makkelijker en twee handjes vrij om iets te doen.
En dát ze je aan de andere kant kunnen verstaan … dáár gaat het om!
Dit lijkt me ook ergonomisch gezien ook een stuk beter dan het gehannes met die hoorn.
Keurige leverancier, Hopelijk dat je nieuwe headset wel goed functioneert. Hans
Ook handig! Fijne service van die hoorn die het niet deed!
Geweldige service van rehound.nl!!
En dat nieuwe setje lijkt me toch een stuk beter!
Dag!
groet van Marlou
.
Dat is nog beter.. is het ook iets voor op de fiets of is het dan niet het goede model.
Love As Always
Di Mario
je zegt het; logitech
bijna alles wat we hier kopen draagt die naam
en ik ben blij dat het werkt, want een storing is niet verstaanbaar
Je hebt in ieder geval je handen vrij… Hendig, ik zal een kijken bij die buren daar.
Het was niet zo mooi als je dacht, nou ja zo is het ook beter lijkt me. Mooi setje in ieder geval.
Daar kun je mee vooruit…!!
Mooi headsetje heb je uitgekozen