Ik had op de site van Beter Horen een bericht achter gelaten dat ik een afspraak wilde maken voor het gebruik van een hoortoestel. Na het weekend belde mij een dame op met een voorstel om hier gehoor aan te geven. Ja het kon in onze plaats, maar alleen op donderdag. Eh, maar ik wil op woensdag. Na enig gemor werd me een kans gegeven op een onderzoek in Geleen. De dame in kwestie gaf aan dat ze de afspraak schriftelijk zou bevestigen. En dat er een brief verstuurd zou worden naar mijn postadres. Op mijn verzoek of dat niet per mail kon, las ze mijn mailadres op, maar met de mededeling dat ze dat niet deden. Het zou per post gaan… Over vooruitgang gesproken. Ik hoop dat deze firma die door mijn ziektekostenverzekering gesponsord wordt, wel een beetje met de techniek is meegegaan, anders stap ik voor een paar cent meer toch naar een concurrent over die wel met zijn tijd meegaat.
Beter Horen, maar luisteren ho maar
bVision.nl een Parkstad Limburg blog uit Hoensbroek
Ik doe bijna niets meer per brief, alles via mail of sms.
Vreselijk toch! Vandaag de dag schijnt er geen normaal personeel achter de telefoon te zitten. En dan geen e-mail. Het is om te schreien….
Ik vind het ongehoord 🙂
Echt klantvriendelijk klinkt het niet, dat hoort toch niet zo!
Er zijn er blijkbaar nog altijd die het liever op de oude manier doen
Ja, dat dat nog bestaat, zonder mailen, bizar gewoon. Als ze maar goed werk leveren, dat is het voornaamste.
Eigenlijk ongehoord dat ze geen mail sturen, niet zo 2016. Hans
Niet voor iedereen gaat de tijd mee in hetzelfde tempo….
In DL bijvoorbeeld wordt er nog veel gefaxt….
Ik was bij de concurrent, na veel vijven en zessen kon ik er terecht. Maar ze konden me niet helpen: ondanks een constante ruis is mijn gehoor nog prima.
Jee wat ben ik op jongere leeftijd dan eigenlijk ouderwets, mijn haren gaan recht overeind als men zegt, per mail… ik heb liever schriftelijke bevestiging wat ik dan gewoon mee kan nemen, ik weet nog op het stadhuis van de zomer dat de mail dus nooit is aangekomen bijv. En ik moest er dus achteraan bellen of mijn afspraak wel stond dus… kortom dubbel werk, een printje is zo makkelijk te maken… neeeeeeeee
Nou goed, ik weet ik ben nog zeldzaam 😛
X
Zo flexibel als een stoeprand zeggen we dan hier.
Hoi Sjoerd,
Ach ja… ik haal dan gewoon mijn schouders op.
Beetje ouderwets voor zo’n moderne zaak.
Maar goed: jij gaat een hoortoestel krijgen.
Ik heb ‘m al een jaar of vier en bevalt me enorm goed!
Alleen soms buiten, in het verkeer en als ik niks hoef te verstaan, dan vind ik het geluid te hard en zet ik m lekker uit! Heerlijk…
groetjes en succes!
Marlou
.
Goede morgen Sjoerd, ik vind die zaken meestal erg opdringerig in hun reclames. Daar lijkt de klant zeer koninklijk maar als het er op aan komt. . . . dus niet.
Goh ik maak zelfs mijn tandarts afspraken digitaal. Hoewel ik best veel gebruik van ’tante Pos’ maak, ik verstuur graag kaartjes en ontvang ze ook met veel plezier.
Maar als je wel berichten op hun site kunt zetten en ze duidelijk die ook ontvangen, waarom kunnen ze je dan niet gewoon een mailtje sturen?
Per mail hebben ze zelf toch ook een overzicht of het verstuurd is en waarnaar toe. De klant is koning.. maar ze accepteren duidelijk het koningshuis niet.
Love As Always
Di Mario
Succes, ik ben benieuwd hoe dat af gaat lopen.
die mensen aan de telefoon 🙁
ik hou er niet van , ze zijn zo opdringerig, al zeggen ze dat het niet zo is, gisteren maakte ik dit nog mee.
Deze is dan weer heel anders, jij moet luisteren en zij niet…..
ێn @->- voor jou