bVision, de naakte waarheid, met af en toe een korreltje zout
Zo rooskleurig als ik het gisteren voorstelde was het deze week dus echt niet. Het water stroomde langs de muur van de kamer, op de een of andere manier werkte de afvoer van condenswater niet meer. En zie dan maar eens een service monteur van een firma te krijgen die nergens op reageert. Bestair was snel met het plaatsen van de installatie maar reageert verder niet op storingen of reparaties. Reviews van deze firma kunt u best zelf wel opzoeken indien u een airco wil aanschaffen. Maar goed daar zit je dan. Ik heb in een ver verleden op het werk wel met airco’s gewerkt, maar dat was meer bestellen en het aanleggen en onderhoud verder uitbesteden. Ook daar ging het wel eens (goed) fout. Maar goed, na wat zoekwerk bleek dat het condens-pompje defect was en vervangen moest worden. Even een noodoplossing gezocht met een afvoer naar een emmer en meteen online een nieuwe pomp besteld. lagen we in net in bed, drup, drup, drup, begon de airco van de slaapkamer in de nacht ook water te sputteren. Niet zo erg als in de kamer, dan maar even geen airco op de slaapkamer. Inmiddels werkt alles gelukkig weer en heb ik zelf maar alles vervangen in de woonkamer en in de slaapkamer een lekke rubberslang vervangen. Zo blijf je wel lekker bezig.

bVision.nl een Parkstad Limburg blog
Ook wij hadden eens lekkage met condenswater. Ik vond de hoeveelheid toen ook veel
Altijd fijn als je zelf dit soort problemen kan oplossen
Water overlast in huis is niet prettig.
Maar vandaag was het ook buiten bar en boos in Limburg.
Zo verdient je opleiding zich weer terug en je bent niet afhankelijk van anderen. Hans
Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”
Helaas komt dat steeds vaker voor. Wel verkopen maar service daarna is slecht. Het is fijn dat jij het maken kon. Hopelijk is die ellende nu voorbij.
Vervelend!
Bij ons werd de ‘lekkage’ van de airco in de slaapkamer veroorzaakt door een solitaire bij die het afvoerpijpje had gebruikt om eitjes in te leggen en daarna de boel fijn had dichtgemetseld met leem ….
Dat soort bedrijven maakt veel werk van nieuwe klanten binnenhalen maar daarna bestaat de klant niet meer en hebben ze ineens geen mensen wanneer er storingen zijn.Fijn dat je zelf gouden handjes hebt.
Wat een geluk, twee rechter handen die het weten op te lossen.
Ja, het is ontzettend fijn dat jij zelf dit probleem kon oplossen want op service kan je niet altijd rekenen.blijkt maar weer. Ik heb het geluk dat mijn man ook heel veel zelf kan oplossen.
een vervelend gebeuren Sjoerd
zelf zou ik dit niet kunnen oplossen
prettige dag
Fijn wanneer je zelf zoiets kunt repareren, ik zou het niet kunnen, maar ik heb ook geen airco die defect kan raken. Ik zet gewoon wat ramen open.
Dat is heel fijn als je dat zelf kan oplossen!
Wat een armoe. Niks zo erg als waterlekkage (denk ik)
Hopelijk is het nu voorbij.
Klantvriendelijk en deskundig zijn is bij veel bedrijven ver te zoeken.
Vervelend genoeg heeft dit een zeer negatief effect op verduurzaming bij mensen thuis.
Fijn dat jij genoeg technisch inzicht hebt.
Vriendelijke groet,
Hopelijk blijven wij gevrijwaard van dergelijke ellende. Mijn technische kennis en kunde is net wat minder groot dan die van jou.
Jeetje wat vervelend allemaal Sjoerd. Maar knap van je dat je de oorzaak kon vinden!
Ojee, wat een ellende. Fijn dat je zelf zoveel technisch inzicht hebt maar wel heel slecht van de leverancier!
Om goed de p… In te krijgen. Gelukkig ben je niet voor 1gat te vangen en is het voorlopig opgelost.
owh.. maar goed dat je zelf zo handig bent, want anders had je er nog wel even mee gezeten.
Love As Always
Dimario
Goed dat je het zelf kon oplossen.
leuk zo’n firma, de naservice is niks, spijtig dat alleen verkoop hun interesseert,
Gelukkig heb je het zelf opgelost, maar het is een hoop werk
Een @->- voor U.
Leuk is anders…! Hopelijk blijft de schade zeer beperkt!
Lie(f)s.
Dat is balen… en dan de firma niet kunnen bereiken Gelukkig ben je zelf heel handig.