Het vervolg op koffie…
Het vervolg op koffie…

Het vervolg op koffie…

Het begon met een storing aan ons koffiezet apparaat welk met bonen heerlijke koffie maakte, het viel nog net in de garantie en hebben we dus netjes aangeleverd aan de leverancier met de verwachting dat het gerepareerd zou worden. Bij Coolblue kun je dat proces mooi online volgen. Helaas voor ons was reparatie niet mogelijk. Schrikken denk je dan, maar volgens Coolblue krijg je dan een nieuw apparaat terug, oftewel we mochten een nieuw apparaat uitzoeken voor de prijs die we er destijds voor betaald hebben. Inmiddels staat hier dus binnen 14 dagen al een mooie nieuwe machine de koffie te verzorgen. Niet meer hetzelfde merk en type, maar ook deze zet weer heerlijke koffie van bonen. Mijn hoed af voor deze service.

bVision & Photography

bVision.nl een Parkstad Limburg blog

22 Comments

  1. Dat is inderdaad een goede service, dan voel je je als klant netjes behandeld.
    Zo kom je als onderneming ook serieuzer bij de klanten over. Hans

    @ Hello, goodbye, ik blijf nog wel een tijdje door rommelen met de GGOS, leuk begin van de dag.

Reageren mag, maar hou het netjes...

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Meer informatie over hoe uw reactiegegevens worden verwerkt.