Rusty Sunday 94
Rusty Sunday 94

Rusty Sunday 94


Ik wens u allen een “roestieke” zondag vandaag. Maak er een mooie dag van en geniet van het leven.
Groetjes, Sjoerd

Op de foto: Een heg in Beek (november)

bVision & Photography

bVision.nl een Parkstad Limburg blog

15 reacties

  1. Wanneer ik naar buiten kijk, vind ik het geen weer om daar gezellig in rond te lopen, ik heb nog een nieuw boek en dat ga ik lekker lezen op de bank met een kop thee erbij .

Reacties zijn gesloten.