1 april 2008
Ik vraag me eigenlijk af waarom alle belasting formulieren voor vandaag 1 april binnen moeten zijn. De belastingdienst kan er toch niet mee omgaan. Ze kunnen niet eens een paar formuliertjes opslaan die wij getrouwe burgers, naar eer en geweten …
