Soms zit het mee, en af en toe zit het tegen. Als ik moet kiezen leg ik toch liever even een vloertje op de grond. Tegen de muur gaat toch net even wat anders. maar goed, ik mag niet klagen als ik naar het tussenresultaat na dag 2 kijk. Nu wordt het pas echt moeilijk en je ziet er straks niets van. Ik moet elektra gaan verleggen en zorgen dat de steunen voor de TV weer op de goede plaats aan de muur komen. Dan nog even de telefoon verleggen. Na afloop van klusdag 2 was ik even kapot moe.En als je zo’n hele dag in de weer bent heb je niet veel anders te vertellen.(foto is aanklikbaar voor een groter beeld). Daarom heb ik ook maar dag drie gedeeltelijk overgeslagen met klussen en ben daarvoor in de plaats met mijn vrouw op pad geweest. Mocht u mij vandaag missen weet u waar het aan ligt, of de stroom doet het niet meer, of het internet ligt eruit. En daarvoor heeft Boeddha ook geen passend antwoord klaar staan.









