Heeft u dat nou ook. Ik heb in het weekend het terras opgruimd, heb de inmiddels afgestorven planten verwijderd en ben aan het snoeien geslagen en langzaam krijg zin in het voorjaar. Het ontluiken van groene knoppen, bloemetjes die uit het gras komen. Maar helaas, ik moet nog even wachten. Het is meer dweilen met de kraan open hier. Warm genoeg, maar zelfs zonder vijver is er nog water genoeg in de tuin. Maar weest niet bevreesd. Ik kwam nog ergens de volgende spreuk tegen: Als in januari de vorst niet wil, dan komt hij vast in maart en april. Dus er is nog hoop op een elfstedentocht, het is toch ook nog veel te vroeg voor de lente. En om alvast te wennen…









