
Ofwel, hoe ik 12 kilo ben kwijtgeraakt en nog steeds gewicht verlies. Het lijkt een beetje op reclame, maar dat is het echt niet. Het plaatje boven en onder maken veel duidelijk. Door de week zijn we hele nette mensen die op ons gewicht letten met een beetje hulp en in het weekend doen we een beetje heel gewoon. Met een wijntje en alles erop en eraan. Door de week: Als ontbijt een kom muesli met yoghurt, of als we minder tijd hebben een shake. De middag wordt gevuld met een reep gevulde chocola, en in de avonds eten we veel groente met een stukje vlees en afwisselend rijst, aardappelen, frieten (ohne sahne !!!) of macaroni. En tussendoor lekker veel fruit. En dat bevalt ons eigenlijk prima. Wat een paar kilo’s hadden moeten worden zijn er inmiddels dus heel wat meer geworden.











